Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja
Nina Horvat s.p.
Splošni pogoji poslovanja EKO PLEME, sožitje z naravo Ida Horvat Lebar s.p.,  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

KUPEC
S spletno trgovino EKO PLEME (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja samostojni podjetnik  Ida Horvat Lebar s.p. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem EKO PLEME, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki.
 
Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo. Pogodba na daljavo je sklenjena v trenutku ko ponudnik potrdi naročilo in takrat kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu – naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
 
Oddano elektronsko naročilo oz. kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na sedežu poslovnega subjekta. Na zahtevo potrošnika, se pogodba oz. kopija naročila pošlje na njegov elektronski oz. fizični naslov.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje  spletne trgovine EKO PLEME, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 
 Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
 
  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Pošiljki je priložen UPN obrazec, kjer je navedena cena izdelkov in stroški pošiljanja.

Cene
Vse cene so navedene v evrih in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.
Pogodba na daljavo je sklenjena v trenutku ko ponudnik potrdi naročilo in takrat kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu – naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Cenik za dostavo :

OBRAČUNA  EKO PLEME  Ida Horvat Lebar s.p.
-strošek poštnine znaša 3,50 EUR. Za pošiljke v vrednosti nad 50 EUR je poštnina brezplačna.

OBRAČUNA Pošta Slovenije ob dostavi (samo v primeru naročila po povzetju):
Vplačilo obrazca UPN na:
-Nakup do 98 € ..........1,05 €
-Nakup nad 98 do 501 € .....1,07 % od vrednosti
-Nakup nad 501€ .........5,36 €

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.


Dostava in dostavni rok
Blago vam bo skupaj z računom poslano po pošti na naslov, ki je navedeno ob naročilu. Ob dostavi blaga bo kupec prejel tudi veljaven originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila. Izdelki, ki so na zalogi bodo dostavljeni v roku največ  3 ( treh ) dni od naročila.
Blago bo dostavila kurirska služba Pošte Slovenije v dopoldanskem času. Če kupca  ob tem času ne bo doma, bo dostavljalec pustil pisno obvestilo za prevzem na lokalni pošti. Rok za prevzem paketa na lokalni pošti je predvidoma 5 delovnih dni.Ponudnik ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca.
 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini EKO PLEME,  sožitje z naravo Ida Horvat Lebar s.p. (www.ekopleme.si), lahko, v primeru, da želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 8 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: info@ekopleme.si) podjetju,
da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 30 dni po sporočilu, blago v nespremenjeni količini, nepoškodovano, nerabljeno, v originalni embalaži, ter s pripadajočo deklaracijo oz. bookletom, poslati podjetju
(na naslov: Ida Horvat Lebar s.p., Grablovičeva 24, 1000 Ljubljana). Tudi če v roku 15 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 30 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila brez da kupec to zahteva.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.  Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.
 
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
 

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
  

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
 jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
 
Mnenja / komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.  Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
 
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če je blago oz. izdelek ki ga je prejel poškodovan ali neuporaben, in če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.


Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije. To storite tako, da nas takoj obvestite o nastali situaciji in pošiljko vrnete na naslov prodajalca,  ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli kot kupec (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter navedete natančen opis poškodbe oz. napake na artiklu. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
  
Garancija 
Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
  
Pomembno
 
Opozorilo
Različne vrste naprav imajo različne barvne značilnosti in zmogljivosti, zato lahko fotografija oz. odtenek izdelka v spletni trgovini rahlo odstopa od dejanskega odtenka izdelka.

Kozmetični izdelki
Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom
Pri uporabi kozmetičnih izdelkov upoštevajte:
-preverite datum veljavnosti izdelka
-po odprtju izdelek porabite v roku 6 do 12 mesecev, v kolikor ni drugače navedeno
-izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo
-izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru izven dosega otrok
-izdelke uporabite na delih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili
-izdelki so namenjeni zunanji uporabi
-v primeru alergijske reakcije kožo sperite z obilico vode in se nemudoma posvetujte z zdravnikom

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 041 336 582 ali nam pišete na info@ekopleme.si

Avtorske pravice
Lastnik spletne trgovine je podjetje  Nina Horvat s.p.. Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečavati, spremeniti ali na kakršenkoli drug način reproducirati razen v primeru pisnega soglasja lastnika,  v nasprotnem primeru si lastnik dovoljuje, kršitelja zakonsko preganjati.

 
 

Želite občasno prejemati novosti,
trike pri ličenju, akcije,...?


Prijavite se na eNovice >>

Članstvo v Eko Klubu

Eko klub logo

EKO PLEME

Ida Horvat Lebar s.p.
Grablovičeva ulica 24
1000 Ljubljana

Telefon:
041 336 582
 

Oddaljenosti ne določa daljava.

Antonine de Saint-Éxupery
Terre des Hommes
 
Povežite se z nami: